رزرز، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

رز

21 ماهه شدی!

1392/2/30 0:55
نویسنده : مامی آزاده
725 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم 

وای میدونم چند وقته که برات ننوشتم ، اینقدر طولانی شده که خودم هم نمی دونم از کجا شروع کنم!! اینقدر کارهای جدید می کنی، اینقدر شیرین شدی که نمی دونم چی بنویسم !!

عزیزم 20 اردیبهشت 21 ماهت شد ، کاش می شد زمان را نگه دارم که آهسته تر بره من بیشتر از تو بودن با تو، نفس کشیدن با تو ، خندیدن و گریه کردن با تو ، بازی کردن با تو لذت ببرم!

گل رزم این روزها تو مشغول کشف جان اطراف هستی، کنجکاوی در اعضای بدنت ، پیدا کردن چیزهای تازه ، یاد گرفتن کلمات وای م چی بگم از کارهایی که میکنی!!

دست منو می گیری می گی نانای ، باید بلند شم حتما هم باید دمپایی هایم را در بیاورم و با هم با سی دی هات مخصوصا مامی اند می برقصیم !!!

عاشق اسب هستی اوایل من اسب می شدم حالا هم که یه اسب خریدم برات ، نقاشی هم باید اسب بکشم !! تو هم روشو خط خطی میکنی یعنی رنگ کردی !! قربونت برم 

جدیدا هم که نم یزاری مو هاتو ببندم نمی دونم چرا !!

لغاتی که میگی: دودو تخم مرغ ، توتو : پرنده،  بسنی : بستنی ،  گیگ: قاقالیلی یا قند 

مسی: مرسی ،  گرس : grass ،چمن،   رن:rain  باران،   ایت:eat

آپ:up بالا،  عمی: عمه، با هم عمی: عمو !،  نانی: خاله نونا 

تابی: تاب ،  halzoon: همون حلزون 

و چند تا چیز دیگه که من یادم نمی اد البته هر چیو بگم یه جوری تکرار می کنی !11

 

دخترکم همیشه عاشقت هستم ، خدای مهربون تو هم حافظش باش همیشه دوستت دارم 

قول می دم زود زود بنویسم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نوژاجوني
30 اردیبهشت 92 9:35
هزار ماشاله به اين پيشرفتهاي خانم گلمون.مامان لطفا ازش عكس هم بزارتا روي ماهشو ببينيم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز می باشد