رزرز، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

رز

وقفه طولانی

1392/11/8 22:07
نویسنده : مامی آزاده
350 بازدید
اشتراک گذاری

گل رز قشنگ من 

 

چند ماهه که وب لاگتو آپ نکردم ، خب دلایل مختلفی داره : اول که خب نمی زاری دست بزنم به لب تاب فوری میایی سراغش، دلیل دیگه تنبلی خودم ، یه دلیل دیگه هم یه حس عجیب از وقتی سر کار نرفتم این حس و گرفتم !!

ولی می خواهم دوباره فعال بشم همون مامی فعال که کلی کارها برای رز می کرد !!

عزیز خوشگلم دو سالت شد و من برایت تولد گرفتم داستان تولدت خیلی زیاده !!

خلاصشو می گم :

توت فرتگی من  ، سه چهار ماه بود که تو فکر گرفتن تولد و مراسم و تزئیناتش بودم خودم می واستم درست کنم و این کارو کردم همه تزئیناتشو درست کردم !

کلی کار کردم کلی غذا کلی مهمون و کلی برنامه ! اولین حال گیریش کنسل کردن 4 تا از دوستای صمیمیم که بچه داشتن بود و بعدی هم مریضی تو !

روز قبلش یهو زدی زیر گریه ، گریه بد ها ، بدون دلیل نمی دونستم چی شده ، خلاصه ما با ترس و لرز تولد گرفتیم و کلی مهمون نیومد و من کلی ناراحت و یه غذا را یادم رفت خلاصه تو هم سرحال نبودی !

الان که فکر می کنم می بینم جچوری تون چند ساعت هم تحمل کردی 

خلاصه زود رفتی خوابیدی ، و فرداش که رفتیم دکتر گفت گوشت داره عفونت می کنه و گریه ات برای اون بوده !

خوشگلم که مریض بوده و مامی نمی دونسته بمیرم من !

قربونت برم باید 10 روز آنتی بیوتیک می خوردی خلاصه خوب شدی 

ولی خلاصه تولدت اینطوری گذشت و بز الان که فکر می کنم درس هایی از رفتارهای دیگران و حرف هاشون گرفتم که برای تو هم خوبه :

عزیزم به حرف دیگران که تو زندگیت دخالتی ندارند گوش نکن ، کسی که زیاد اصرار داره من صلاح تو را می خوام حتما یه ریگی تو کفشش داره !!!

چند تا عکس:

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز می باشد